Veel gestelde vragen (FAQ)

Hoe worden de prijzen vermeld?
Alle prijzen zijn inclusief 21% btw en exclusief eventuele verzendkosten.
 

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in je "spam box" terecht is gekomen. Je kunt het beste even in je persoonlijke spam box kijken en emails van 4Kids at Home als “geen spam” markeren. Mocht dit niet lukken of er is een andere oorzaak, bel dan even met ons of mail naar info@4kidsathome.nl
 

Ik heb een bericht ontvangen dat de bestelling is verzonden, wanneer kan ik deze verwachten?
Als je een bericht van 4Kids at Home hebt ontvangen waarin een track and trace code staat vermeld, dan mag je er van uit gaan dat deze de eerstvolgende werkdag bij je wordt afgeleverd. Wij verzenden via PostNL en middels de track and trace code kun je het pakketje altijd volgen.
Heb je een bericht ontvangen waarin geen code is vermeld (brievenbuspost), dan is de verwachte levertijd circa 1 à 2 werkdagen. Bij levering door onze eigen bezorgdienst nemen we contact met je op, om een bezorgafspraak te maken.
 

Kan ik de bestelde artikelen ruilen of retourneren?
Wij hanteren een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
Binnen deze 14 dagen mag je het product retourzenden. Bij voorkeur in de originele verpakking en met bijvoeging van je factuur, ordernr en bankrekeningnummer. Producten dienen in originele en onbeschadigde staat te zijn. 
Los van recht tot retourzending zijn producten die specifiek gemaakt zijn, verder nemen wij de volgende artikelen niet retour:

  • Gepersonaliseerde schilderijen van Vrolijke Boel
  • Stofferingen op maat gemaakt
  • Producten die na levering beschadigd zijn

Zie voor informatie de pagina Retourneren
 

Ik heb foutieve gegevens ingevoerd, hoe wijzig ik deze?
Wanneer je een klantaccount hebt aangemaakt, kun je je gegevens wijzigen. Heb je geen account aangemaakt, dan kun je de gegevens zelf niet wijzigen. Wil je je persoonlijke gegevens of je bestelling later toch wijzigen? Stuur ons dan even een mail, zodat wij je gegevens kunnen wijzigen. Je ontvangt dan van ons een nieuwe bevestiging van je order. Deze mail kun je sturen naar info@4kidsathome.nl
 

Is er een showroom waar ik jullie producten kan bekijken?
Wij hebben een winkel aan de Knijpslaan 45 in Kolham (naast meubelhallen Kolham), waar we onze artikelen verkopen. De winkel is open op:

  • donderdag van 9.00 tot 11.30 uur en van 14.00 tot 17.00 uur
  • vrijdag van 9:00 tot 11:30 uur en van 14.00 tot 21.00 uur
  • zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur
  • overige dagen op afspraak.

Ook hebben wij in de winkel artikelen die niet op de website vindbaar zijn. Om een afspraak te maken buiten de openingstijden kun je contact opnemen met 06-153 512 32 of via info@4kidsathome.nl
 

Wat doe ik als het product beschadigd wordt geleverd?
Laten we voorop stellen dat dit gelukkig zeer zelden voorkomt, wij doen dan ook ons uiterste best de producten dusdanig te verpakken dat het zonder schade bij de klant aankomt, mocht er onverhoopt toch iets beschadigd zijn, stuur dan binnen 7 dagen na levering een email naar info@4kidsathome.nl. Wij verzoeken je hierbij enkele duidelijke foto’s van de betreffende beschadiging mee te sturen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om het probleem op te lossen.
 

Zijn jullie telefonisch bereikbaar?
Ja, wij zijn op werkdagen tussen 09:00 uur en 18:00 uur telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 06-15351232. Daarnaast zijn we per email bereikbaar op het volgende emailadres info@4kidsathome.nl
 

Wanneer mag ik een reactie verwachten van jullie?
In principe is dit binnen 24 uur, uitgezonderd bij zon- en feestdagen. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen op elke vraag te reageren. Bij klachten is deze termijn maximaal vijf werkdagen. Wij gaan altijd voor een snelle en adequate reactie, echter zijn wij soms ook afhankelijk van onze leveranciers waardoor een oplossing langer op zich kan laten wachten, doch krijg je van ons altijd een reactie met een status update. Je ontvangt in ieder geval binnen 2 werkdagen een bevestiging van ons dat de klacht is ontvangen.
 

Ik heb een kadobon hoe kan ik deze besteden?
Op de kadobon staat een code deze kun je invoeren wanneer je artikelen in de winkelwagen hebt geplaatst. De korting wordt dan automatisch berekend. Al onze kadobonnen zijn een jaar geldig. 
 

Gastenboek

  • 24-05-2017 - Beste Rudi van 4 Kids at Home,
    Een webshop die zoveel...  lees meer
  • 09-05-2017 - Voor een mooie aanbiedingsprijs bureau max van woood besteld, de...  lees meer
  • 19-03-2017 - Erg blij met VT wonen bureau! Goede aambieding, leuk contact...  lees meer
Plaats een bericht
© 2011 - 2017 4kidsathome | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.